«Δεν είσαι ο εαυτός σου όταν πείνας»

Σίγουρα έχετε ακούσει το σλόγκαν διαφήμισης, το οποίο καταφέρνει εύστοχα να χαρακτηρίσει την κατάσταση που μας διακατέχει όταν πεινάμε!

 Η απάντηση στο γιατί συμβαίνει βρίσκεται σ έναν από τους νευροδιαβιβαστές του εγκεφάλου, την σεροτονίνη !

Η σεροτονίνη είναι υπεύθυνη 


• για τον έλεγχο των συναισθημάτων 

• την ηρεμία 

• την συγκέντρωση
• τον κορεσμό 


Πως συνθέτω σεροτονίνη;


Απαραίτητη προϋπόθεση τα μικρά και συχνά γεύματα.

Πιο συγκεκριμένα χρειαζόμαστε 3 κύρια γεύματα πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό που να περιέχουν τρόφιμα από τις 3 κατηγορίες τροφίμων (ζωικά, αμυλούχα, φρέσκα) και 2 snack που να περιέχουν τουλάχιστον από τις 2 κατηγορίες τροφίμων. 


Επομένως προγραμματίστε τα γεύματα σας για να μην χάνετε στιγμή τον έλεγχο!